Mersul trenurilor - România

Sugestii şi reclamaţii

 Aici puteţi să ne transmiteţi sugestii pentru îmbunătăţirea activităţii sau reclamaţii privind funcţionarea site-ului

Informaţii trafic feroviar

Informaţiile din circulaţie sunt variabile, valabile doar pentru data şi ora solicitării lor. Nu ne asumăm răspunderea pentru eventuale pagube directe, indirecte sau circumstanțiale produse prin utilizarea acestor informații.

Operatori Feroviari de Calatori

SERVICII STRATEGICE PENTRU DEZVOLTAREA AFACERILOR

SERVICII DE APLICAŢIE (SOFTWARE AS A SERVICE)

Serviciile de aplicație, cunoscute și ca Software as a Service, au devenit un model larg utilizat de companii pentru asigurarea sistemelor informatice de care au nevoie. 

Clientul nu mai are nevoie să țină inventarul licențelor software și să gestioneze contractele de mentenanță și suport aferente, nu trebuie să mai aibă grija licențelor expirate sau a supportului de reînnoit. Software as a Service înseamnă un singur contract pentru servicii, o listă de servicii și condițiile de livrare (SLA – Service Level Agreement), utilizatorul final fiind fericit să aibă la dispoziție întreaga funcționalitate de care are nevoie de la sistemul IT.

Informatica Feroviară a moștenit acest model de pe vremea când actualele structuri făceau parte din compania unică feroviară, înainte de anul 1998.

Software as a Service, așa cum este furnizat de noi, înseamnă pentru client software de aplicație actual, adaptat la nevoile lui de business, disponibil pentru utilizatorii înregistrați, cu asigurarea instruirii necesare și suportului tehnic, pe baza unei taxe lunare negociate în cadrul unui contract de servicii IT. 

În cazul în care software-ul de aplicație este dezvoltat de Informatica Feroviară, schimbările normale generate de necesitățile curente ale business-ului clientului sunt incluse în taxa lunară și doar modificările majore ar putea genera costuri suplimentare.

Beneficiile pentru clienți sunt importante, mai ales din punctul de vedere al costului licențelor și înnoirii acestora, serviciilor de suport, disponibilității și flexibilității.

Lista detaliată a serviciilor de aplicație furnizate de Informatica Feroviară este disponibilă aici.

SERVICII DE INFRASTRUCTURĂ IT (INFRASTRUCTURE AS A SERVICE)

Necesitățile de echipamente hardware pentru sistemele IT ale unei companii feroviare reprezintă o problemă în cadrul investițiilor de capital, deoarece nu reprezintă investiții în activitatea de bază. Această problemă are o rezolvare prin achiziția de servicii de infrastructură IT.

Noi furnizăm clienților noștri servicii de infrastructură IT pentru sistemele pe care le utilizează, în conformitate cu necesitățile specifice, respectiv:

 

  • Datacenter hosting, pentru echipamente achiziționate de clienți,
  • Hosting de baze de date și aplicații pe servere proprietatea noastră,
  • Servicii de rețea corporate, pe rețeaua națională de transmisii de date RENTRAD proprietatea noastră, servicii ce includ: control acces utilizatori (Microsoft Active Directory), securitate și antivirus, internet și e-mail corporate,

 

Detalii și caracteristici tehnice pentru infrastructura IT furnizată sunt disponibile aici..

Servicii de suport și mentenanță

Pentru clienții noștri furnizăm toate serviciile de suport și mentenanță pentru aplicații și rețea, precum și servicii de management desktop pentru utilizatori. Toți clienții noștri pot apela serviciul de „help-desk” pentru orice incident legat de funcționarea unui serviciu sau aplicație, pentru a cere o modificare a unui serviciu, un serviciu nou sau încetarea unui serviciu. Serviciul „help-sedk” este disponibil 24 de ore, 7 zile din 7.

SERVICII DE Dezvoltare aplicaţii sOFTWARE

Informatica Feroviară este principalul furnizor de software de aplicație pentru companiile feroviare din România. Deoarece sistemele IT pentru activitățile cu specific feroviar nu sunt disponibile „la raft” (pe piață), cele mai multe sisteme IT utilizate de companiile feroviare se bazează pe aplicații software realizate special, la comandă.

Noi avem peste 45 de ani de experiență în realizarea de aplicații software pentru domeniul feroviar, deoarece am moștenit analiștii și dezvoltatorii din structurile organizației unice Societatea Națională de Căi Ferate din România (SNCFR). Prin urmare, dispunem de competențele și expertiza necesare pentru a construi sisteme IT conform cerinșelor clientului, începând cu specificarea cerințelor și până la implementarea finală.

Servicii de consultanță în tehnologie IT

Informatica Feroviară furnizează clienților săi servicii de consultanță pentru tehnologie informatică, specificații tehnice pentru achiziții de echipamente și software, suport pentru strategile de investiții IT și pentru strategiile de dezvoltare a sistemelor IT.